Otázky a odpovede na tému kompletnej oprave

Nájdete tu najčastejšie kladené otázky a príslušné odpovede.
- Prosím, vyberte -

Žiadosť

Ako požiadam o opravu?
Najlepšie bude, keď o opravu požiadate priamo v servisu Festool na +420 645 436 alebo e-mailom service-sk@festool.com. Naši pracovníci vám ochotne pomôžu pri vašej oprave.
Aj váš špecializovaný predajca Festool môže prevziať opravy. Myslite však na to, že sa pritom môže predĺžiť celkový čas z dôvodu ďalšej prepravy a komunikácie.

Prečo je užitočné dať si opraviť náradie priamo vo Festool?
Budete mať plnú kontrolu a prehľad o stave opravy vášho náradia.
Pri použití online žiadosti o opravu bezplatne vyzdvihneme náradie na mieste, ktoré určíte. Kým k nám náradie dorazí, preveríme, naplánujeme už u nás kapacity na analýzu a opravu. Vaše náradie tak bude za normálnych okolností len 48 hodín, kým sa opraví, vyčistí, skontroluje so zreteľom na elektrickú bezpečnosť a vráti sa vám opäť pripravené na prevádzku.
Na opravené alebo vymenené náhradné súčiastky dostanete od nás dvanásťmesačnú záruku. 
Automaticky preveríme stav záruky vášho náradia – ak je vaše náradie ešte v záručnej lehote a je zaregistrované pre záruku all-inclusive, oprava je pre vás bezplatná.
Ak by boli k dispozícii aktualizácie pre vaše náradie, v prípade potreby ich pri servise náradia uskutočníme.
Naši pracovníci sú špeciálne vyškolení pre opravy výrobkov Festool, takže všetko prebieha hladko a vaše náradie dostanete naspäť čo najskôr.
Samozrejme, že používame len originálne náhradné súčiastky – bez objednávania, priamo zo skladu.
Prv než vám náradie pošleme znova naspäť, nastavíme ho a doladíme. Okrem toho ho pri silnom znečistení šetrne vyčistíme.
Dostanete od nás protokol o vykonanej bezpečnostnej skúške.

Lehota vybavovania

Ako dlho bude moje náradie na ceste?
Spravidla opravíme vaše náradie do 48 hodín.
Od vyzdvihnutia po spätné dodanie to bude trvať asi jeden týždeň, keď použijete našu online žiadosť o opravu.

Požičia mi Festool v prípade opravy náhradné náradie?
Nie, Festool v prípade opravy nepožičiava náhradné náradie.
Niektorí špecializovaní predajcovia Festool požičiavajú v prípade potreby náhradné náradie.
Opýtajte sa preto vášho špecializovaného predajcu, či vám môže pomôcť.

Kedy príde balíková služba? Dá sa dohodnúť termín?
Bohužiaľ zatiaľ nedá dohodnúť určitý termín vyzdvihnutia.
Náradie ale môžete nechať vyzdvihnúť na ľubovoľnom mieste.

Ak chcete byť informovaný o ďalších možnostiach, obráťte sa priamo na náš servis na:

Tel.: +420 481 645 436
E-mail: service-sk@festool.com

Sme vám osobne k dispozícii od pondelka do piatku od 8.00 do 16.00 hod.

Náklady

Koľko ma bude stáť vyzdvihnutie?
V prípade opravy záručnej je doprava zadarmo. Len pri spätnej preprave vám môžu vzniknúť náklady.
V prípade že sa jedná o platenú opravu, účtujeme náklady max. 8 EUR za každý stroj.

Koľko ma bude stáť oprava?
Ak je vaše náradie zaregistrované pre záruku all-inclusive, oprava je počas záručnej lehoty pre vás bezplatná. Výnimku tvoria diely podliehajúce opotrebovaniu, napríklad prívodný kábel alebo skľučovadlo.
Vo všetkých ostatných prípadoch analýze poruchy dostanete od nás cenovú kalkuláciu.
Aby sme poruchu mohli čo najpresnejšie stanoviť a prepočítať, musíme náradie rozobrať tak, aby sme chybu zistili. Samozrejme, že pri tom postupujeme mimoriadne starostlivo a náradie demontujeme len do tej miery, ako je potrebné. Zabránime tak zbytočným zvýšeným nákladom pri oprave.
Pri požiadaní opravy odporúčame zadať aj limit výšky nákladov – ochotne vám potom náradie bez ďalšieho dojednávania opravíme do tejto uvedenej maximálnej hodnoty, pokiaľ bude potrebné, na ďalšie opravy vám urobíme cenovú kalkuláciu.

Koľko stojí cenová kalkulácia?
Cenová kalkulácia je pre vás vždy bezplatná.

Aké mám možnosti, keď bola vyhotovená cenová kalkulácia?
Náradie môžete za uvedených podmienok opraviť.
Ak by bola oprava z nášho pohľadu nerentabilná, môžete nechať stroj ekologicky zošrotovať, alebo si nechať poslať neopravené náradia späť.

Budú chýbajúce súčiastky náradia uvedené v cenovej kalkulácii?
Súčiastky, ktoré sú dôležité z hľadiska funkcií a bezpečnosti, budú zabudované a uvedené v cenovej kalkulácii. Ak nám pošlete napr. okružnú pílu bez výkyvného krytu, musíme ho z dôvodu našej a vašej ochrany zabudovať a uvedieme ho v cenovej kalkulácii.

Prispôsobí Festool cenu opravy môjmu limitu nákladov?
Nie, samozrejme, že opravíme len to, čo je skutočne chybné. Podľa toho budú náklady prispôsobení skutočnej potrebe práce a materiálu, nie vášmu limitu nákladov.

 

Balenie a zaslanie

Prečo musím pri oprave akumulátorového náradia a akumulátorov uviesť veľkosť akumulátora?
Lítiovo-iónové batérie sú všeobecne klasifikované ako nebezpečný náklad. Špeciálne predpisy platia od 100 Wh. V prípade Festool sa to týka akumulátorov od kapacity 6,2 ampérhodiny (Ah).
Aby bola zabezpečená bezpečná preprava, je potrebné vedieť nasledujúce detaily:

  • Presný počet kusov
  • Názov tovaru s číslom (T-Nr.) nachádzajúci sa na zadnej strane akumulátora
  • Kapacita akumulátora nachádzajúca sa tiež na zadnej strane akumulátora

Ak by zásielka obsahovala nebezpečný náklad, poskytneme vám na stiahnutie zodpovedajúcu nálepku na jej označenie.

Je možné uviesť inú adresu pre vyzdvihnutie alebo dodaciu adresu?
Áno, je možné uviesť alternatívnu adresu pre vyzdvihnutie alebo dodaciu adresu v žiadosti o opravu.

Ako mám zabaliť chybné náradie?
Ak sa vaše náradie nachádza v kontajneri systému SYSTAINER, nemusí sa zabaliť.
Náradie bez boxu sa musí zabaliť bezpečne do kartónu tak, aby sa nepoškodilo.
Pre veľké náradie a stroje (napr. kapovacie píly alebo mobilné vysávače) vám môžeme poskytnúť prepravný box – obráťte sa na náš servis Festool na: 

Tel.: +420 481 645 436
E-mail: service-sk@festool.com

Sme vám osobne k dispozícii od pondelka do piatku od 8.00 do 16.00 hod.
Prosím, rešpektujte okrem toho aj zvláštne predpisy na balenie nebezpečného nákladu.

Žiadosť v zahraničí

Kde si môžem dať opraviť náradie, keď som v zahraničí?

Samozrejme, že si náradie môžete dať opraviť priamo v príslušnej krajine, pokiaľ je servis Festool k dispozícii. Pre ďalšie informácie si zvoľte príslušnú krajinu na www.festool.com/service

Na aké záručné plnenie mám nárok, keď som si náradie kúpil a zaregistroval v Nemecku a teraz sa nachádzam v zahraničí?

V takom prípade sa obráťte priamo na náš servis Festool na:

Tel.: +420 481 645 436
E-mail: service-sk@festool.com

Zastihnete nás od pondelka do štvrtka v čase od 7.30 do 17.00 hod a v piatok do 16.00 hod.