Žiadosť o opravu a vybavenie opravy

Žiadosť o opravu

Jednoduchá cesta k oprave elektronaradia . Po vytočení telefonneho čísla sa dovoláte priamo na zákaznícky servis. Vyplníme s Vámi potrebné údaje k oprave a objednáme Vám vyzvednutie balíčka. Žádosť o opravu je hotová.

Telefón: +420 481 645 167
E-mail: info-sk@festool.com

Aj váš špecializovaný predajca Festool prevezme objednávky opravy. Myslite však na to, že sa pritom môže predĺžiť celkový čas z dôvodu ďalšej prepravy a komunikácie.

Vybavenie opravy

Hneď ako k nám dorazí vaše náradie, preveríme, či ide o záručný prípad. Keď bolo vaše náradie registrované pre záruku all-inclusive1 a je v záručnej lehote, môžete čerpať výhody našej služby kompletná oprava zdarma2. Oprava je potom pre vás kompletne bezplatná – prevezmeme aj náklady za klasické opotrebovateľné časti a prepravu. 

Ak už náradie nie je v záručnej lehote, po analýze poruchy dostane od nás cenovú kalkuláciu. Aby sa celkový čas opravy skrátil, uveďte prosím limit výšky nákladov. Ak by náklady na opravu tento limit nepresiahli, vaše náradie hneď opravíme.

Otázky týkajúce sa kompletnej opravy?

Odpovede na najčastejšie otázky nájdete v našom FAQ na tému záruky all-inclusive alebo kompletnej opravy.

Prejsť na FAQ na tému kompletnej opravy

Servis

S niektorým z vášho náradia niečo nie je v poriadku? Žiadny problém! Profesionáli nášho servisu sa s veľkým know-how svedomito postarajú o vaše náradie, aby bolo čo najskôr naspäť vo vašich rukách ako nové.
  1. Záruka all-inclusive platí pre všetko náradie značky Festool zaregistrované do 30 dní od dátumu kúpy. Platia záručné podmienky firmy Festool, ktoré si môžete pozrieť na www.festool.sk/sluzby.
  2. „Kompletná oprava zdarma“ sa vzťahuje tiež na akumulátory a nabíjačky, ale nie na ďalší spotrebný materiál, príslušenstvo a na demontované zariadenia, ani na škody
    spôsobené nesprávnym použitím, použitím neoriginálnych dielov a škody spôsobené dlhodobým nadmerným zaťažovaním.