Kontakt a FAQ

Máte otázky?

Pokojne sa môžete obrátiť priamo na nás:

Otázky týkajúce sa SERVICE all-inclusive
+420 481 645 167 alebo festool.info@festool.com

Servis Festool
+420 481 645 436 alebo servis@festool.com

Zastihnete nás cez pracovné dni v čase od 8:00 hod. do 16:00 hod. 


Možno nájdete odpoveď na vašu otázku už v našej sekcii FAQ (najčastejšie kladené otázky).

- Prosím, vyberte -

SERVICE all-inclusive

Čo je SERVICE all-inclusive?
Pre náš kompletný balík bez starostí SERVICE all-inclusive sme vyvinuli služby, ktoré sa dôsledne orientujú na požiadavky vášho pracovného dňa. Aby ste mohli profitovať zo služieb „Bezplatná oprava počas 36 mesiacov“, „Ochrana proti krádeži 36 mesiacov“, „Záruka náhradných dielov 10 rokov“ a „15 dní testovania bez rizika“, musíte vaše náradie bezplatne zaregistrovať do 30 dní od dátumu kúpy.

Ako sa môžem zaregistrovať pre využívanie služieb SERVICE all-inclusive?
Vaše náradie môžete počas prvých 30 dní od dátumu kúpy jednoducho on-line zaregistrovať na www.festool.sk alebo požiadať o registráciu vášho špecializovaného predajcu.

Je služba SERVICE all-inclusive spoplatnená? 
Nie, služba SERVICE all-inclusive je zahrnutá do kúpnej ceny vášho náradia a tým je pre vás bezplatná. Jediný predpoklad: Vaše náradie musíte do 30 dní od dátumu kúpy zaregistrovať pre službu SERVICE all-inclusive.

Dostanem potvrdenie o registrácii pre službu SERVICE all-inclusive?
Áno, po registrácii od nás dostanete servisný certifikát – buď e-mailom (keď ste náradie zaregistrovali sami), alebo poštou (keď vašu registráciu prevzal váš špecializovaný predajca). Prosím, certifikát si starostlivo odložte, aby ste ho v prípade potreby servisu mohli predložiť.

Platí služba SERVICE all-inclusive pre všetky výrobky Festool?
SERVICE all-inclusive platí pre všetko náradie Festool a ďalšie vybrané výrobky. Či sa výrobok dá zaregistrovať pre službu SERVICE all-inclusive, zistíte na karte SERVICE all-inclusive, ktorá je priložená ku každému kontajneru systému Systainer alebo kartónu. Navyše aj v opise funkcií našich výrobkov na našej internetovej domovskej stránke sa môžete dočítať, či je registrácia možná.

Bezplatná oprava počas 36 mesiacov

Ktoré náhradné diely a chyby pokrýva táto služba?
Chyba materiálu a výroby vrátane všetkých náhradných a opotrebovateľných dielov (zvlášť uhlíkové kefky, guľôčkové ložiská, gumové manžety, akumulátory, nabíjačky akumulátorov, tesniace krúžky, pevné káble a spínače), ako aj potrebný pracovný čas. Prehľad všetkých náhradných a opotrebovateľných náhradných dielov nájdete v našom katalógu náhradných dielov. Všetky diely v stĺpci „Záruka“ označené „Áno“ budú bezplatne vymenené. 

Dostanem v prípade opravy predbežný rozpočet nákladov?
Vďaka službe SERVICE all-inclusive sú už predbežné rozpočty nákladov a faktúry počas prvých 36 mesiacov minulosťou. Jediný predpoklad: Vaše náradie musíte do 30 dní od dátumu kúpy zaregistrovať pre službu SERVICE all-inclusive. Po uplynutí záruky dostane na požiadanie ku každej oprave predbežný rozpočet nákladov.

Sú výnimky, na ktoré sa služba nevzťahuje?
Áno, sú. Ide pritom o výnimky, ktoré určite dokážete pochopiť, napr. keď sa náradie úmyselne zničí alebo sa používa v priemyselnej trvalej prevádzke. Všetky výnimky nájdete v našich Podmienkach SERVICE all-inclusive.

Na čo mám nárok, keď som svoje náradie nezaregistroval pre službu SERVICE all-inclusive?
Ako komerčný používateľ máte 12 mesiacov, ako súkromný používateľ 24 mesiacov nárok ma zákonnú záruku. Táto platí na chyby materiálu a výroby, ktoré boli na výrobku už pri jeho dodaní. Prosím, myslite na to, že na opotrebovanie sa zákonná záruka nevzťahuje. Preto by ste v každom prípade mali vaše náradie zaregistrovať pre službu SERVICE all-inclusive. Registrácia je pre vás zaručene bezplatná!   

Ochrana proti krádeži 36 mesiacov.

Ukradli mi náradia na stavbe/z môjho auta. Platí aj tu záruka ochrany pre prípad krádeže?
Aj keď bolo náradie odcudzené z vozidla alebo na stavbe, do 36 mesiacov od dátumu kúpy dostanete úplne nové náradie – za spoluúčasť vo výške 100 € (vrátane DPH).

Čo robiť, keď mi ukradli náradie?
Dôležité je, aby boli dodržané platné lehoty. Odcudzenie vášho náradia musíte okamžite nahlásiť na polícii. Oznámenie potom predložíte spolu so servisným certifikátom v priebehu 5 dní od krádeže u vášho špecializovaného predajcu značky Festool. Po preverení prípadu zašleme vášmu špecializovanému predajcovi nové náradie a vy si ho môžete za poplatok spojený so spoluúčasťou vo výške 100 € (vrátane DPH) uňho vyzdvihnúť.

Premeškal som lehotu 5 dní. Platí záruka ochrany pre prípad krádeže aj napriek tomu?
Žiaľ, nie! Túto službu vám môžeme ponúknuť len vtedy, keď dodržíte naše lehoty.

Má moje náhradné náradie plný nárok na všetky služby SERVICE all-inclusive?
Na vaše náhradné náradie sa prenesú služby SERVICE all-inclusive na zvyšnú dobu platnosti záruk odcudzeného náradia. T. j. keď vaše náradie bolo odcudzené napríklad po 2 rokoch, vaše náhradné náradie získa služby SERVICE all-inclusive na zvyšný rok. Registráciu preberieme v takomto prípade za vás a zašleme vám nový servisný certifikát. Keďže každé náradie má len jeden nárok na uplatnenie záruky pre prípad krádeže, pre náhradné náradie táto služba neplatí.   

15 dní testovania bez rizika.

Na čo musím dbať?
Jediným predpokladom je, že vaše náradie musíte rovno po kúpe zaregistrovať pre službu SERVICE all-inclusive. Potom ho môžete v pokoji testovať a ak nebude spĺňať vaše očakávania, do 15 dní od dátumu kúpy ho môžete vrátiť vášmu špecializovanému predajcovi. Kúpna cena vám bude, samozrejme, vrátená.

V podmienkach SERVICE all-inclusive je uvedené, že náradie smie byť „mierne používané“. Čo to znamená?
Chceme vám umožniť vyskúšať si naše náradie v reálnych podmienkach. Preto si môžete naše náradie dôkladne vyskúšať cez váš bežný pracovný deň. Rýchlo tak zistíte, či spĺňa vaše očakávania. Myslite na to, že testovanie pri trvalom priemyselnom použití nie je dovolené.
Dôležité je, aby ste náradie vrátili v plnom rozsahu dodávky.

Záruka náhradných dielov 10 rokov

Čo sa stane, ak náhradný diel už nie je dostupný 10 rokov?
Garantujeme vám, že po ukončení výroby budeme mať náhradné diely pre vaše náradie na sklade ešte minimálne 10 rokov. Ak by sme nemohli dodržať svoj prísľub, dostanete zdarma nové náradie, ako náhradu.

Po uplynutí 10-ročnej záruky dostupnosti náhradných dielov už nebudú dostupné náhradné diely na moje náradie?
Pre množstvo náradia máme náhradné diely na sklade aj oveľa dlhšie ako 10 rokov po skončení výroby.

Potrebujem náhradný diel. Čo musím spraviť?
Vhodné náhradné diely pre vaše náradie nájdete v našom katalógu náhradných dielov. Tu si môžete na základe typu náradia a čísla dielu (TNR) vyhľadať náhradné diely a telefonicky si ich u nás objednať. Prosím, nezabudnite, že naše náradie sa smie opravovať výlučne v autorizovaných servisoch a pri opravách sa smú používať iba originálne náhradné diely. Len tak bude po oprave zabezpečená bezchybná a bezpečné funkcia.

Stiahnuť FAQ

  • SAI

    SERVICE all-inclusive

    Štyri služby, aby ste sa mohli plne sústrediť na svoju prácu.

    Viac informácií
  • Oprava Festool

    Servis Festool

    Potrebujete 5 minút.
    My maximálne 48 hodín.

    Viac informácií
  • Informácie Festool

    Takto to prebieha

    Riešenie špeciálnych úloh, optimálne používanie výrobkov Festool a oveľa viac.

    Viac informácií

* za medzinárodný tarif do českej republiky