Online overenie
Pri odosielaní sa, žiaľ, vyskytla chyba.
Skúste to znova neskôr.
FAQ
Čo sa môže stať?
Ak dôjde k reťazcu nepriaznivých okolností, je možné, že sa jednotlivé zariadenia prehrejú. To môže viesť k tomu, že niektoré píly začnú dymiť a v niektorých prípadoch vzbĺknu. To znamená, že – aj keď sme žiadnu takúto správu zatiaľ nedostali – je možné, že za mimoriadne nepriaznivých okolností by mohol vzniknúť požiar, ktorý by sa mohol preniesť na iné predmety a rozšíriť sa. V rámci preventívnej ochrany spotrebiteľov a s cieľom predísť možným škodám a zraneniam vrátane ohrozenia života a zdravia pristúpime k oprave.
Vo všeobecnosti môže k prehriatiu dôjsť iba vtedy, ak je zariadenie pripojené k elektrickej sieti, t. j. zapojené do zásuvky. Takto dotknuté zariadenie Kapex sa preto môže v zásade naďalej používať pri dodržaní preventívnych opatrení. Je dôležité, aby bolo pripojené k elektrickej sieti len vtedy, keď je to pre používanie zariadenia Kapex skutočne nutné. Okrem toho musí byť zariadenie Kapex monitorované počas jeho pripojenia k elektrickej sieti, ako aj krátko po tom, aby sa vylúčila možnosť, že bez povšimnutia vzplanie. Pri správnom používaní potom nebude existovať bezprostredné riziko. Napriek tomu musí byť zariadenie z bezpečnostných dôvodov opravené. Účelom toho je bezpečnosť našich zákazníkov a tretích osôb, ktoré by mohli byť vystavené bezpečnostnému riziku.
Ide o bezpečnostný problém?
Áno.
Ak dôjde k reťazcu nepriaznivých okolností, je možné, že sa jednotlivé zariadenia prehrejú. To môže viesť k tomu, že niektoré píly začnú dymiť a v niektorých prípadoch vzbĺknu. To znamená, že – aj keď sme žiadnu takúto správu zatiaľ nedostali – je možné, že za mimoriadne nepriaznivých okolností by mohol vzniknúť požiar, ktorý by sa mohol preniesť na iné predmety a rozšíriť sa. V rámci preventívnej ochrany spotrebiteľov a s cieľom predísť možným škodám a zraneniam vrátane ohrozenia života a zdravia pristúpime k oprave.
Vo všeobecnosti môže k prehriatiu dôjsť iba vtedy, ak je zariadenie pripojené k elektrickej sieti, t. j. zapojené do zásuvky. Takto dotknuté zariadenie Kapex sa preto môže v zásade naďalej používať pri dodržaní preventívnych opatrení. Je dôležité, aby bolo pripojené k elektrickej sieti len vtedy, keď je to pre používanie zariadenia Kapex skutočne nutné. Okrem toho musí byť zariadenie Kapex monitorované počas jeho pripojenia k elektrickej sieti, ako aj krátko po tom, aby sa vylúčila možnosť, že bez povšimnutia vzplanie. Pri správnom používaní potom nebude existovať bezprostredné riziko. Napriek tomu musí byť zariadenie z bezpečnostných dôvodov opravené. Účelom toho je bezpečnosť našich zákazníkov a tretích osôb, ktoré by mohli byť vystavené bezpečnostnému riziku.
Aké veľké je riziko?
Pravdepodobnosť je veľmi malá – v prípadoch, keď ide o zdravie našich zákazníkov, však nijako neriskujeme. Bezpečnosť našich zariadení, a teda aj osôb v blízkosti píl, je pre nás najvyššou prioritou. V prípade akýchkoľvek pochybností radšej vydáme varovanie a dobrovoľne týmto zákazníkom ponúkneme bezplatnú výmenu príslušného komponentu a vykonanie bezpečnostnej kontroly píly.
Môžem používať svoje zariadenie KAPEX bez akéhokoľvek rizika?
Áno. Vytiahnite ho prosím po použití zo zásuvky a dodržiavajte bezpečnostné opatrenia.
Ktoré píly sú dotknuté?
Kapovacie píly KS 88 a 120, ktoré boli vyrobené v období od 2007 do 02/2010, teda sú už desať rokov staré. Vzhľadom na dlhú životnosť našich produktov predpokladáme, že mnoho kapovacích píl sa stále používa. Prikladáme veľkú dôležitosť vysokej kvalite a bezpečnosti našich zákazníkov. Preto ihneď bezodplatne opravíme tieto zariadenia.
Vyskytli sa už nehody?
Alebo požiar?
Nie. Škody, ktoré sú nám známe, sa týkajú len jednotlivých náradí, ktoré sme, samozrejme, kompletne vymenili.
V zmysle preventívnej ochrany spotrebiteľa a aby sa zabránilo škodám a poraneniam alebo dokonca až smrteľným poraneniam, všetko náradie, ktorého sa to týka, opravíme.
Bezpečnosť nášho náradia a našich zákazníkov je našou najvyššou prioritou.
Je moje nové zariadenie KAPEX alebo zariadenie KAPEX s iným označením takisto dotknuté?
Nie. Dotknuté sú iba kapovacie píly KS 88 a 120, ktoré boli vyrobené v období od 2007 do 02/2010, teda sú už desať rokov staré. Tieto zariadenia môžete ľahko identifikovať na našej webovej stránke (www.festool.com/retrofit) podľa ich T a S čísiel.
Ako to funguje? Ako sa moja píla dostane do opravy a späť? Čo musím urobiť? Ako dlho to trvá? Môžem pílu poslať aj svojmu predajcovi? Vzniknú mi náklady s tým spojené?
Je samozrejmé, že Vám chceme tento postup čo najviac zjednodušiť. Zriaďujeme preto servisný tím špeciálne pre Vás.
Môžete očakávať, že opravy dotknutých zariadení budeme vykonávať od polovice februára.
Naplánujeme s Vami termín opravy, takže na svoje zariadenie Kapex nebudete musieť čakať príliš dlho. V prípade potreby Vám zašleme obalový materiál, s použitím ktorého môžete pripraviť svoje zariadenie Kapex na vyzdvihnutie.
Budeme sa usilovať zabezpečiť, aby bola Vaša píla opravená a opäť opustila našu spoločnosť do 48 hodín.
Náklady na zaslanie a opravu vrátane potrebných náhradných dielov, samozrejme, uhradíme. Bezpečnostnú kontrolu taktiež vykonáme zdarma.
Čo konkrétne sa opraví?
Samozrejme, dotknuté komponenty nahradíme a Vašu pílu opravíme tak, aby sa mohla znovu používať a skladovať bez obmedzenia. Zároveň využijeme túto príležitosť na vykonanie krátkej bezpečnostnej kontroly Vašej píly.
Môžem nájsť každú dotknutú pílu zadaním T a S čísiel?
Áno, prostredníctvom tejto webovej stránky.
MUSÍM zaslať svoju pílu aj v prípade, že funguje?
Aj v prípade, že dodržím bezpečnostné oznámenie?
Áno. Je to absolútne nevyhnutné na ochranu života a zdravia, aj keď sa bezpečnostné oznámenie dodržalo.
Ako dlho bude platiť táto zvolávacia akcia?
Zo zásady sme tu pre všetkých koncových zákazníkov náradia Festool.
Vzhľadom na to nie je čas bezplatnej opravy obmedzený.