Zaregistrujte svoj stroj Festool a získajte cashback!
Excentrická brúska s prevodovkou ROTEX
Nájdite si teraz ten správny ROTEX pre vašu aplikáciu!
S excentrickými brúskami s prevodovkou ROTEX od spoločnosti Festool máte v rukách skutočný všestranný nástroj: hrubé brúsenie, jemné brúsenie a leštenie - to všetko len s jedným strojom. Výkonný motor v kombinácii s excentrickou dráhou ROTEX umožňuje pri hrubom brúsení odstrániť až trikrát viac materiálu. Výkonný, všestranný a spoľahlivý - kúpte si ROTEX teraz a využite výhodu cashback.
Horné frézky
Nájdite si teraz ten správny Hornú frézu pre svoje potreby!
Naše horné frézky vám umožnia presné frézovanie výrezov, zrážok a drážok, ako aj profilovanie obrobkov všetkých druhov. Horné frézky sa vyznačujú výkonným elektromotorom, presnosťou, nekomplikovanou výmenou fréz a širokou ponukou príslušenstva. Využite teraz výhodu cashbacku a zabezpečte si novú hornú frézu ešte dnes.
FAQ
Často kladené otázky a odpovede
Nemôžete tu nájsť správnu odpoveď na svoju otázku? V tom prípade sa obráťte na náš zákaznícky servis: customerservice-sk@festool.com.
Podmienkou vyplatenia cashbacku je nákup zúčastneného stroja počas obdobia akcie od 14. júla 2025 do 30. novembra 2025 a odoslanie faktúry na osobný účet MyFestool najneskôr do 14. decembra 2025. Podrobnosti nájdete v podmienkach účasti.
Máte možnosť zaregistrovať stroj priamo v procese registrácie Cashback v MyFestool. Ak to chcete urobiť, musíte na konci registračného procesu zaškrtnúť políčko.
Upozornenie: Ak sa zaregistrujete len pre Záruku all-inclusive, produkt sa automaticky nezaregistruje pre cashback!
Nie, bohužiaľ to nie je možné. Musíte sa zaregistrovať vo svojom vlastnom účte MyFestool.
Bohužiaľ to nie je možné. Je potrebné zaregistrovať každý výrobok samostatne a faktúru nahrať zakaždým osobitne. Pre výrobky však nepotrebujete dve samostatné faktúry.
Samozrejme, budeme vás informovať. Ak bude vaša registrácia úspešná, dostanete potvrdzujúci e-mail. Hneď po kontrole vašich údajov dostanete ďalší e-mail, ktorý potvrdí, že všetko prebehlo v poriadku, a cashback vám bude prevedený na vami uvedený bankový účet. Ak pri kontrole údajov zistíme, že nám stále chýbajú informácie, budeme vás samozrejme kontaktovať.
Prípadne môžete stav kedykoľvek skontrolovať vo svojom účte MyFestool.
Účasť nie je bohužiaľ možná bez faktúry.
Odporúčame vám skontrolovať stav vo vašom konte MyFestool. Ak sa tam nič nezobrazuje, pošlite e-mail na adresu customerservice-sk@festool.com. Preveria, či všetko s vašou registráciou fungovalo.
V takom prípade pošlite e-mail na adresu customerservice-sk@festool.com a uveďte číslo procesu.