Vytvoriť PDF

Všeobecné online podmínky pro provádění oprav Festool CZ s.r.o.

VŠEOBECNÉ PODMÍNKY PRO ON-LINE OPRAVY

1. Rozsah pôsobnosti, definícia

1. Nasledujúce Všeobecné podmienky opráv platia pre všetky objednávky opráv zadané u spoločnosti Festool CZ s.r.o, Chelčického 1932, 470 37 Česká Lípa (ďalej len "Festool CZ"). Pre opravy v rámci záruky Festool záruka all-inclusive (ďalej len „záruka“) platí navyše k našim záručným podmienkam. V prípade rozporu medzi záručnými podmienkami a týmito Všeobecnými podmienkami opráv majú prednosť ustanovenia záručných podmienok.
2. Naše ponúkané opravárenské služby sú určené tak spotrebiteľom, ako aj podnikateľom. Pre účely týchto všeobecných podmienok opráv platí, že
(i) spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci samostatného výkonu svojho povolania, a
(ii) "podnikateľ" je fyzická alebo právnická osoba alebo spoločnosť s právnou subjektivitou, ktorá pri uzatváraní zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo samostatnej profesijnej činnosti.
3. Platí verzia našich Všeobecných podmienok opráv platná v čase zadania objednávky. Rozporné, dodatočné alebo odchylné podmienky od našich Všeobecných podmienok opráv sa neuplatnia, pokiaľ sme ich platnosť písomne neodsúhlasili. Tieto Všeobecné podmienky pre opravy platia aj v prípade, že opravu vykonáme bez výhrad s vedomím rozporných, dodatočných alebo odchylných podmienok zákazníka.
4. Akékoľvek práva, ktoré nám patria podľa zákonných ustanovení alebo iných dohôd nad rámec týchto Všeobecných podmienok opráv, zostávajú nedotknuté.

2. Uzavretie zmluvy, možnosti opravy, spätná preprava, náklady

1. Naše ponuky, najmä v rámci našej internetovej prezentácie festool.cz, sú nezáväzné a nepredstavujú ponuku na uzavretie zmluvy, ale iba výzvu na zadanie objednávky opravy.
2. Zákazník podáva ponuku na uzavretie zmluvy so svojou objednávkou opravy. Objednávku opravy je možné podať písomne, ústne alebo na internetovom portáli "MyFestool" a tiež zaslaním chybného zariadenia.
3. Zmluva je uzatvorená až v okamihu, keď zašleme potvrdenie objednávky alebo kedy začneme opravu. Potvrdenie o prijatí objednávky opravy nie je prijatím ponuky zákazníka. Slúži iba na informovanie zákazníka, že sme objednávku opravy obdržali.
4. V prípade záručnej reklamácie bude stroj bezodkladne opravený v súlade so záručnými podmienkami. Pokiaľ sa na opravu nevzťahuje záruka, opravíme stroj okamžite bez ďalšej otázky, pokiaľ predpokladané náklady na opravu neboli mimoriadne vysoké. V druhom prípade zašleme zákazníkovi automaticky bezplatný odhad nákladov e-mailom alebo prostredníctvom služby MyFestool.
5. Pri opravách objednaných cez MyFestool je možné odhad nákladov kedykoľvek zobraziť v zákazníckom účte MyFestool, ak je k dispozícii. Zaslaním odhadu nákladov predkladáme zákazníkovi záväznú ponuku na uzavretie zmluvy o oprave a v prípade odmietnutia ponuky ponúkame možnosť neopravený výrobok buď zošrotovať bez ďalších nákladov pre zákazníka, alebo ho vrátiť do pôvodného stavu za manipulačný poplatok 4,90 EUR bez DPH, pokiaľ je to s vynaložením primeraného úsilia technicky možné, a zaslať ho späť na dodaciu adresu uvedenú zákazníkom.
6. Pokiaľ zákazník prijme našu ponuku uvedenú v odhade nákladov do štyroch týždňov, je uzatvorená zmluva o oprave a stroj je nami opravený.
7. Pokiaľ zákazník prijme našu ponuku na zošrotovanie do štyroch týždňov, budeme postupovať v súlade s touto objednávkou.
8. Pokiaľ zákazník do štyroch týždňov neprijme ani ponuku opravy obsiahnutú v odhade nákladov, ani ponuku zošrotovania, alebo pokiaľ zákazník tieto ponuky výslovne odmietne, vrátime zaslaný výrobok do pôvodného stavu za manipulačný poplatok 4,90 EUR bez DPH na náklady a riziko zákazníka na dodaciu adresu uvedenú zákazníkom, pokiaľ je to s vynaložením primeraného úsilia technicky možné. Ďalšie nároky z našej strany zostávajú nedotknuté.

3. Právo spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy

1. Pokiaľ je zákazník spotrebiteľom, má právo odstúpiť od zmluvy. Náležitosti a právne dôsledky odstúpenia sú uvedené v nasledujúcich pokynoch pre odstúpenie: Storno podmienky
Právo na odstúpenie od zmluvy:
Máte právo odstúpiť od zmluvy do štrnástich dní bez udania dôvodu. Lehota na odstúpenie od zmluvy je štrnásť dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Ak chcete uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, musíte zaslať svoju vôľu odstúpiť od zmluvy spoločnosti

Festool CZ s.r.o.
Servis
Chelčického 1932
470 37 Česká Lípa
E-mail: service-cz@festool.com

prostredníctvom jasného vyhlásenia (napr. listu zaslaného poštou, faxom alebo e-mailom) o svojom rozhodnutí zrušiť túto zmluvu. Na tento účel môžete použiť priložený vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý však nie je povinný. Na dodržanie lehoty na odstúpenie od zmluvy stačí, keď oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy zašlete do konca lehoty na odstúpenie od zmluvy.

Dôsledky odstúpenia
Ak odstúpite od zmluvy, musíme vám vrátiť všetky platby, ktoré sme od vás obdržali, vrátane nákladov na doručenie (s výnimkou dodatočných nákladov vyplývajúcich z toho, že ste si zvolili iný typ doručenia ako najlacnejšie štandardné doručenie, ktoré ponúkame), a to bezodkladne , najneskôr do štrnástich dní odo dňa, keď sme dostali oznámenie o vašom odstúpení od tejto zmluvy. Pre túto úhradu použijeme rovnaký platobný prostriedok, ktorý ste použili pre pôvodnú transakciu, pokiaľ sa s vami výslovne nedohodneme inak; v žiadnom prípade vám nebude táto úhrada účtovaná.
Ak ste požiadali o začatie poskytovania služieb počas lehoty na odstúpenie od zmluvy, musíte nám zaplatiť primeranú čiastku zodpovedajúcu podielu už poskytnutých služieb do okamihu, keď nám oznámite uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy, v porovnaní s celkovým rozsahom služieb stanovených v zmluve. Ukončenie storno podmienok
2. Pokiaľ zákazník už výrobok v čase odstúpenia od zmluvy odoslal, bude mu bezplatne vrátený.

4. Odoslanie výrobku na opravu

1. Zákazník je povinný doručiť výrobky určené na opravu alebo ich nechať doručiť na nami uvedenú spiatočnú adresu na vlastné náklady a riziko, pokiaľ nás zákazník nepoveril, aby sme výrobky vyzdvihli.
2. Nie sme povinní prijímať zásielky zaslané na dobierku.

5. Vrátenie a prevzatie opraveného výrobku

1. Vrátenie výrobku je na náklady a riziko zákazníka na dodaciu adresu uvedenú zákazníkom.
2. Zákazník je povinný skontrolovať výsledok opravy do jedného týždňa od prevzatia opraveného výrobku na uvedenej dodacej adrese a v tejto lehote nahlásiť prípadné závady. Sme oprávnení požadovať písomné prevzatie. Pokiaľ zákazník v tejto lehote výsledok opravy riadne neprevezme, má sa za to, že k prevzatiu došlo. To isté platí najmä v prípade, že zákazník opravený výrobok prevezme do používania.
3. Prijatie nesmie byť odmietnuté z dôvodu nepodstatných vád.

6. Platobné podmienky

1. Faktúra musí byť uhradená do 30 dní od dátumu vystavenia faktúry. Dňom zaplatenia sa rozumie deň, kedy môžeme disponovať fakturovanou čiastkou. 2. V prípade platby kreditnou kartou je platba spracovaná prostredníctvom poskytovateľa platobných služieb Stripe Inc. 510 Townsend Street San Francisco, CA 94103, USA.

7. Reklamácia vád

1. Pokiaľ je zákazník spotrebiteľom, platia zákonné nároky z vád.
2. Pokiaľ je zákazník podnikateľom, platia nasledujúce pravidlá:
(i) Reklamačná doba pre nároky zákazníka z vád je 6 mesiacov. Reklamačná doba začína plynúť prevzatím výrobkov. Skrátenie reklamačnej doby sa vzťahuje aj na nároky z deliktného konania založené na vade opravárenských služieb.
(ii) Nároky zákazníka na náhradu výdavkov namiesto náhrady škody sú vylúčené, ibaže by tieto výdavky vynaložila aj primeraná tretia strana.
(iii) Nepreberáme žiadne záruky, pokiaľ nie je v jednotlivých prípadoch písomne dohodnuté inak.

8. Zodpovednosť

1. Zodpovedáme bez obmedzenia za škody vzniknuté v dôsledku porušenia záruky alebo v dôsledku ujmy na živote, zdraví alebo tele. To isté platí pre úmysel a hrubú nedbalosť alebo ak sme prevzali riziko obstarania. Za ľahkú nedbalosť zodpovedáme iba v prípade porušenia podstatných povinností, ktoré vyplývajú z povahy zmluvy a ktoré majú osobitný význam pre dosiahnutie účelu zmluvy. V prípade porušenia týchto povinností, neplnenia a nemožnosti plnenia je naša zodpovednosť obmedzená na také škody, ktoré možno v rámci tejto zmluvy obvykle očakávať. Povinná zákonná zodpovednosť za vady výrobku zostáva nedotknutá.
2. Ak je naša zodpovednosť vylúčená alebo obmedzená, platí to aj pre osobnú zodpovednosť našich zamestnancov a zástupcov.

9. Ochrana údajov

Spoločnosť Festool CZ zhromažďuje a spracováva osobné údaje výhradne za účelom a v rámci realizácie zákazky na opravu, čl. 6 ods. 1 písm. b) GDPR a podľa zákona 110/2019 Zb. Zákon o spracovaní osobných údajov. Ďalšie informácie o nakladaní s osobnými údajmi spoločnosti Festool CZ a súvisiacich právach nájdete na domovskej stránke spoločnosti Festool CZ (www.festool.cz/právní-informace/ochrana-údajů).

10. Totožnosť poskytovateľa

1. Poskytovateľom opravárenských služieb je spoločnosť
Festool CZ s.r.o.
Servis
Chelčického 1932
470 01 Česká Lípa
IČO: 261 42 058
Konateľ: Lucie Pazourková
2. Sťažnosti možno podávať na vyššie uvedenej adrese.

11. Záverečné ustanovenia

1. Pokiaľ by niektoré ustanovenie týchto Všeobecných podmienok opráv a ďalších uzavretých dohôd bolo alebo sa stalo neplatným, nemá to vplyv na platnosť ostatných ustanovení. Zmluvné strany sú povinné nahradiť neplatné alebo nevymáhateľné ustanovenie ustanovením, ktoré sa mu z hľadiska ekonomickej úspešnosti čo najviac blíži.
2. Tieto Všeobecné podmienky opráv platia od 24. 7. 2023